2 listopada 2015

Podsumowanie Expo w opinii social network

Włoskie media podają, że Expo 2015 w Mediolanie odwiedziło ok. 21 milionów osób, w tym sześć i pół miliona cudzoziemców.

Ale oprócz frekwencji ciekawe jest podsumowanie opinii odwiedzających. Portal cultora.it podaje dane statystyczne z najpopularniejszych social networks: rankingi, komentarze, zdjęcia, liczbę kliknięć i polubień...



I tak, na przykład, okazuje się min., że:




- najwięcej selfie wykonano na tle symbolu Milano Expo - Albero della Vita (Drzewa Życia); 

- pawilon najczęściej fotografowany: Chiny, następnie Brazylia i Wielka Brytania (ten ostatni nagrodzony Premio Internazionale per le architetture di Expo Milano 2015)

struktura przedstawiająca budowę plastra pszczelego - Wielka Brytania


- żywność najczęściej fotografowana: Croco Burger i Zebra Burger z Zimbabwe, oraz frytki holenderskie i belgijskie

- najwięcej napisów pozostawiono "wyrzeźbionych" na ściankach pawilonu japońskiego, przed którym niekończące się kolejki były prawdziwym testem na cierpliwość turystów.

fot. meltybuzz.it

fot. pontilenews.it


Natomiast moim osobistym podsumowaniem niech będzie porównanie zdjęć przed polskim pawilonem z czerwca i października:

pawilon polski - czerwiec 2015

przed polskim pawilonem - październik 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz